SEPHORA Trend Report jesień 2017

 

Mam dla Was mnóstwo informacji do przekazania, a to za sprawą wielkiego wydarzenia, której organizatorem była perfumeria Sephora – Trend Report w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Jak co roku pojawiło się mnóstwo inspirujących makijaży, ogłoszono kilka nowych trendów, nie zabrakło również prezentacji marki, która swoją wielką premierę w polskiej sieci perfumerii Sephora miała raptem kilka dni temu. Zatem, co ciekawego przygotowały największe światowe marki makijażowe? No to po kolei. 

 

 

SEPHORA

Jeffrey English i Chris Sams to Make Up Artists SEPHORA stawiają na mocny trend kolorystyczny w makijażu. Zachęcają do bawienia się kolorami zarówno na oczach jak i na ustach. W tym sezonie stawiają na mocne smoky eye, ale w wyjątkowej wersji – uroczystej. 

 

zdjęcie zapożyczone z FB SEPHORA

źródło

BURBERRY

Clare Read – makijażystka marki Burberry zaproponowała na swej pięknej modelce smoky eye, które jest nie tylko do górnej powiece, ale równie mocno zaznaczona jest dolna powieka. Do wykonania tego makijażu posłużył jej najnowszy produkt marki Burberry – Cat Eye Liner – dwustronny liner z pędzelkiem graficznym i jedwabistym cieniem pudrowym. W tym sezonie marka stawia na naturalny wygląd brwi, z lekko uniesionymi włoskami pod kątem 45 stopni, dlatego proponuje produkt Full Brows – precyzyjny liner do modelowania brwi dostępny w 4 odcieniach. 

 

Oprócz tzw. pierzastych brwi, idealne tło stanowi satynowa cera, którą możemy osiągnąć podkładem Fresh Glow Fluid marki Burberry. Na policzkach pięknie będzie się prezentował chłodny, zgaszony róż będący również kosmetykiem delikatnie rozświetlającym, jak np. ich najnowszy produkt – My Burberry Blush, w przepięknie stonowanym kolorze pięknie dopasowującym się do karnacji cery. Usta pozostają naturalnie podkreślone, tak, aby nie odwracały uwagi od mocno pomalowanych oczu.

 

 

DIOR

Makijażystka marki Dior – Edita Leva wspomniała o nowym podkładzie, który lada moment pojawi się w perfumerii. Będzie on obietnicą świeżo wyglądającej cery z delikatnie satynowym efektem. Marka lansuje w tym sezonie efekt subtelnych jak i równocześnie pierzastych brwi, dlatego ich propozycją jest maskara do brwi, która jest równocześnie kosmetykiem pielęgnującym – Diorshow Bold Brow. Usta są mocno podkreślone mocno nasyconym i ciemnym kolorem, na policzkach panuje intensywny róż.

 

zdjęcie zapożyczone z FB SEPHORA

źródło

ESTĒE LAUDER

Paweł Borkowski – National Make up Artist dla Estēe Lauder zdradził najwięcej szczegółów i chwała mu za to! Na zjawiskowej modelce przedstawił najwięcej trendów ze świata makijażu. Wypielęgnowana i zdrowo wyglądająca cera to największy priorytet dla marki Estēe Lauder i to od tego powinno się zacząć każdy makijaż.  Aby uzyskać piękny, satynowy efekt, marka proponuje w tym sezonie podkład z bardzo lekką formułą – Double Wear Water Fresh Nude, który ma za zadanie ujednolicić koloryt i ukryć mankamenty skóry będąc niewidocznym.

 

Zapowiedział, że minął trend mocnego konturowania, teraz największym trendem jest non touring. W makijażu skupiamy się głównie na eksponowaniu policzków i mocnej podkreślonych oczu, czyli smoky eye będące klasyką i podstawą w makijażu, ale teraz bez malowania graficznej kreski. Tylko przy użyciu cieni tworzymy kocie oko stawiając na mocną czerń. Rzęsy tuszujemy (najlepiej fioletową maskarą) dając im efekt mocno uwodzicielski. Usta w tym sezonie prezentujemy w metalicznym odcieniu czerwieni. 

 

KAT VON D

Louise Calvert stworzyła na modelce makijaż jako dzieło sztuki. Zachęcała, by w tym sezonie postawić na coś unikalnego, bawiąc się kolorem na wszelki możliwy sposób. Inspiracje mogą płynąć z każdej strony, a wszystko zależy od naszej wyobraźni.

 

MARC JACOBS BEAUTY

Weronika, która jest autorką makijażu wykonanym na modelce, zaproponowała w tym sezonie mocne kocie oko jako główny trend tego sezonu. Oczy podkreślamy kredką, linię wodną również zaznaczamy czarną kredką, rzęsy pozostają mocno wytuszowane czarnym tuszem. Usta pozostają w neutralnym odcieniu pomadki.

 

 

 

MAKE UP FOR EVER

Marka Make up for ever zaprezentowała makijaż w gwiazdkowym wydaniu, w którym nie zabrakło brokatu, iskrzących gwiazdek wokół oczu i mocno przykuwających uwagę na ciemno pomalowanym ustom. 

 

 

NARS

Senior Make up Artist Vincent Ford, makijażysta marki NARS proponuje w sezonie jesienno-zimowym makijaż cery przy użyciu podkładu Sheer Glow, który najlepiej nakładać palcami w celu uzyskania delikatniejszego efektu na skórze. Technikę nakładania opuszkami stosuje również przy użyciu różu do policzków w sztyfcie. Dzięki temu uzyskamy subtelniejszy i ładniejszy efekt.

 

Cera ma być świetlista, a oczy mocno podkreślone łącznie z linią wodną oka. Ulubionym produktem do podkreślenia oczu stała się kredka do powiek w szmaragdowym odcieniu, która wg makijażysty pasuje każdej tęczówce. Na ustach proponuje matową pomadkę w nasyconym odcieniu. Dla tych, co lubią bawić się makijażem, ma propozycję stworzenia efektu ombre na ustach za pomocą dwóch pomadek. 

 

źródło

SMASHBOX

Sebastian Gradzik, główny wizażysta i trener amerykańskiej marki Smashbox Cosmetics w Polsce, Finlandii i Litwie lansuje Lip ART – ozdabianie ust napigmentowaną pomadką łączącą mocno nasycony kolor z metalicznym efektem. Wspomniał o najnowszym podkładzie w sztyfcie dającym efekt świeżo wyglądającej cery z lekkim efektem konturowania. Proponuje brwi nie graficzne, lecz naturalne i lekko pierzaste. Na policzkach niech panuje lekkie glow.

 

 

BENEFIT COSMETICS

Hania Jakubowska przypomniała nam, że nic tak nie upiększa makijażu, jak idealny wygląd brwi. W tym sezonie królują 3 trendy – pierzaste brwi, naturalne oraz proste. Gorąco zachęcała do własnych eksperymentów. Poleciła również bardzo dobrze mi znany najnowszy produkt marki Benefit Cosmetics – puder do brwi Fool Proof Brow, którym stworzymy efekt gęstych i pięknych brwi.