Kiedy pierwszy raz zobaczyłam reklamę video zapachu Kenzo World, nie byłam nim specjalnie zachwycona. Byłam nieco zdezorientowana, „ale o co chodzi w tym zapachu„? Taniec? Szaleństwo? Może postradanie zmysłów? Gdy przestałam to analizować i zastanawiać się nad przebiegiem klipu, czy mi się podoba, czy też nie, zwróciłam uwagę na muzykę w tle. Nie dość, że za drugim razem wpadła mi w ucho, to dodatkowo doszłam do wniosku, że ona dokładnie odzwierciedla momentami moją gonitwę myśli, która dopada mnie coraz częściej.
Dopiero po zetknięciu się z zapachem Kenzo World zdałam sobie sprawę, o co chodzi tej zwariowanej pani w spocie reklamowym. To był taniec nie tyle co z szaleństwa i obłędu, ale uchwycenie momentu, gdy dociera do ciebie świadomość pewnej sytuacji i miesza się ona z kulminacyjną falą endorfin. Wtedy czujesz tę moc i tę radość, którą nie w sposób z siebie wykrzesać. Najlepiej to wytańczyć, albo wykrzyczeć i z pełną radością ponieść się spontaniczności.
Ta pani na tej reklamie właśnie to zrobiła. Poniosło ją i było to genialne! Zwłaszcza, gdy strzelała piorunami w sufit i w wazon.
Flakon
Intrygujący flakon Kenzo World w kształcie oka zamknięty czarnym lub różowym korkiem (zależnie od rodzaju zapachu) inspirowanym legendarnymi torebkami Kenzo Kalifornia. Drogocenne detale z różowozłotego metalu oraz oszronione szkło podkreślają oryginalność flakonu.
Kenzo World – eau de parfum, eau de toilette
Mam oba te zapachy. Czy znacząco się od siebie różnią i który mi się bardziej podoba? Są zupełnie inne i łączy ich ta sama moc intensywności perfum pomimo różnicy jaki ich dzieli. Spójrzmy zatem na nuty kompozycji obu zapachów.
Kenzo World woda perfumowana
Nuta głowy: czerwone owoce,
Nuta serca: jaśmin egipski, piwonia, nuty kwiatowe,
Nuta bazy:ambroksan
Kenzo World woda toaletowa
Nuta głowy: bergamotka, gruszka,
Nuta serca: piwonia, kwiat migdałowca, róża,
Nuta bazy: piżmo, korzeń irysa, fiołek, drzewo sandałowe, wanilia, aromamolekuła – iso e super
Kenzo Word edp
Woda perfumowana Kenzo World to wariacja w pierwszej dominacji wokół jaśminu egipskiego. Zapach piwonii bardzo szybko się uwalnia. Słodycz czerwonych owoców bardzo przyjemnie miesza się z wonią kwiatów. Jest słodko, ale również świeżo, mamy bujne kwiaty i nutę czerwonych owoców. Idealnie wpisuje się tu myśl – mniej znaczy więcej. Kenzo World z pewnością spełni oczekiwania fanek zapachu piwonii oraz jaśminu. To zapach na każdą porę roku i dnia.
Kenzo World edt
Z kolei woda toaletowa Kezno World to zetknięcie świeżo-aromatycznych nut kwiatów z delikatnie pudrowymi refleksami. I właśnie ten zapach bardziej mi się podoba i to on doskonale odzwierciedla klip reklamowy Kenzo World. Tu o wiele więcej się dzieje. Tutaj dokładnie czuć tego pazura.
Ten pierwszy podmuch świeżości perfum to zasługa bergamotki. Przepięknie wtopiła się w nią gruszka, która jest nie tyle co słodka, ale przede wszystkim soczysta. Kolejne nuty tego zapachu zapraszają nas do ogrodu kwiatów – pachną róże, ale jeszcze mocniej z nimi piżmo. Piwonia gdzieś mocno zgubiła tutaj swoją moc. To zapewne przez majestatyczny korzeń irysa, który wspólnie z fiołkiem z drzewem sandałowym pokazał wyraźnie, że woda toaletowa, może czasem dać więcej wrażeń niż woda perfumowana. Uwielbiam takie klimaty. Trwałość? Zaskakująco świetna. Zapach na wiosnę, lato i wczesną jesień.
Kenzo World to taki zapach buzujących endorfinek, budzącej się w nas radości. Aczkolwiek spot reklamowy ewidentnie przemawia, iż jest to zapach symbolizujący wyjście z nudy. To perfumy, które będą kojarzyć się z czymś fascynującym, zwariowanym i spontanicznym. Taki załącznik do naszego cudownego samopoczucia, gdzie towarzyszy nam fala entuzjazmu, a niekiedy niepohamowanych zachowań.